Work hard, play hard

Kategori: Kajsa

Vid det här laget trodde jag att jag skulle ha publicerat ett hejdundrande bildregn men det har jag inte för i samma sekund som jag borde ha tryckt på publicera så försvann alltihop.
Kan vara det värsta jag vet med att blogga.
Så nu har jag istället varit ute på en timmes powerwalk i hopp om att bränna bort lite kakor från helgen firande ;-)
Och nu sitter jag på första parkett och njuter av solen, en tidning och en kanelbulle med florsocker på.
Livet va?!
Det finns ingen risk att man behöver känna sig hungrig idag så mkt kan jag säga...
Vi har kakor, bullar, cupcakes, kladdkakor, chokladbollar, tre sorters tårta, chips, godis och tillochmed lite pizzarester hemma om jag skulle tröttna på sockerkickarna !!
Så fort vi har ätit ur skafferiet ( kommer gå snabbare än man kan tro ) så ska jag verkligen försöka ha lite disciplin till semestern.
Ett löfte till mig själv.
Den här sommaren kommer bli alldeles för bra för att vara missnöjd med strandkroppen.
Work hard, play hard.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: