Saturday are you ready?

Kategori: Kajsa

Jag vet iaf att jag är redo för dig .. Redo att pumpa igång musiken, sminka mig i timmar och locka håret till perfektion och under tiden vill jag såklart skåla med mig själv och ta dagens första bubbelglas 😍
Men just nu gör jag allt annat än det.
Hänger nere i tvättstugan och dricker en smoothie och väntar på bättre tider.
Vi har en hantverkare uppe i lägenheten och när jag gick därifrån såg det ut som ett bombnedslag med damm och takrester överallt förutom i köket där alla möbler istället trängs.
Lite bittert men snart ska jag nog våga mig upp igen.
Med tvätt som jag passat på att få ren och en bättre middags-och-bakis-kasse ;-) 
Har även hunnit med en powerwalk i duggregn idag (:läs imorse när hantverkarn skulle ha kommit) och solat.
Passar på att önska er en trevlig helg och så!! 
Igår flydde vi hem till Mary för tjejmiddag av den bättre klassen.
Meze, bubbly, rödpang och skvaller 👊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: