Betongkepa

Kategori: Kajsa

Vaknade imorse med en huvudvärk som jag inte äns önskar min värsta fiende.
Kind of åtminstonde ;-)
Gjorde så ont så man blev illamående på kuppen.
Vi dansande bort lördagnatten på Wall och hade några mysiga timmar på saknade Catrines innergård innan dess med obligatoriskt vinpimplande och grillade marshmallows.
Vilken lördag hörni.
Men sen skulle man jobba sina fyra sista timmar på Lexington.
Med bästa Moa tack och lov.
Har i och för sig bara haft kickass tjejer som arbetskollegor så jag hade kunnat jobba med vem som helst ;-)
Imorn är det Biblioteksgatan som väntar istället och jag vill vara pigg och fräsh.
Har slängt av mig betongkepsen för länge sen men sömnkontot måste jag göra någonting åt.
Sleep tight hörni.
Puss då !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: