Jun. 27, 2013

Kategori: Kristina

Jag vet att jag lovade er att berätta om midsommarhelgen.
(Eller miiiid-sommarhelgen som vi andra numera säger..)
Men syster har ju redan dragit en lång och väldigt fin runda om hur det gick till och jag kan ju mest för er skull tycka att det kanske kan bli lite kaka på kaka om även jag ska gå allover it igen.
Vi var ju trots allt (chockerande nog) på samma ställe :))

Men jag kan väl småprata lite om det bara..
Det räcker ju egentligen med att säga att det var super-fucking-fun..
Egentligen.
Vi hade väl flertalet av ingredienserna till en lyckad miiidsommar enligt mig.
Varm sol, vita klänningar, god sill och stark dryck.
Perfekt(?) berusning, och stora båtar..? Haha ja frågan är ju hur bra kombo det där egentligen är.. Men jag menar, med simkunniga, charmerande män vid sin sida så är man ju tydligen odödlig..
Iaf på miiidsommarafton när även där, Avicci dånar ur högtalarna och strömmar ut över vattnet och lägger sig som en bubbla över hela natten som så småningom även blir till tidig morgon..
Då mår man ju.. Att få se solen gå upp över Saltis från en båt (att det sen råkar vara den största båten gör ju väldigt lite..)
Ärligt talat! I can be wiser and older!
Men hur roligt är det när man freakin bara är 25 och lammen precis börjat bli over their twenties, tränade och pigga! Haha! Så är det bara!
I can be wiser and older.. Men jag väntar nog lite med det!

Det kan även vara så att jag får feeling av mina tjejer..
Det är sjukt hur bra dom är egentligen.
Med DOM är jag fan odödlig!
De ger mig feeling på livet!
För störst av allt är kärleken!!! Haha! Boom!
Nu måste jag tillbaka till just dom! Det har plingat till ett antal gånger av sms från just mina gullissar nu! Måste ge dom lite kärlek :)

Puss då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: