Har haft sämre måndagar

Kategori: Kajsa

Förtsa delen av dagen spenderade jag ute på balkongen iklädd bikini och raybans !!
Dyrkade solen från första parkett men andra ord medans jag skrattade lite inombords åt grannarna som fick bänka sig nere i gräset för att få ta del av solhavet som har vilat över stan idag.
Det var inte en slump att vi råkade välja en av fyra lägenheter i det här huset med balkong ;-)
Det vill jag bara inte vara utan.
Nu har jag dushat av mig svettresterna och flyttat in en liten stund för att prata lite med er som lovat men högatalarna sjunger fortfarande samma magiska melodi om och om igen.
 
Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older.
Amen.
Men helst föredrar jag att inte väckas alls för den här drömmen jag hamnat i är alldels för fin.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: