Före lunch

Kategori: Kristina

Med naglarna nylackade med Dior gris montaigne har jag lite tid att fördriva..
En matchande grå ansiktsmask har också fått stelna till i fejset, det nydushade fejset.
Jag har alltid och kommer nog alltid att älska att få skönhetsgrejja med sig själv i flera timmar i lugn och ro..
Det är lyxigt och bygger upp en bra känsla..
(Inser nu att klockan inte ens hunnit slå halv 12 och jag har redan dushat, tvättat håret, lackat naglar osv..)
Sköööönt! Älska tiden!
Pink's 'Give me a reason' strömmar ur högtalarna ut i detta solfyllda rum och jag bara önskar att jag njuter tillräckligt av livet jag har just nu.
Att jag vet så pass väl att uppskatta det fullt ut, livet som det är just nu.
Jag hoppas att jag gör det, för det är pretty jävla fantastiskt och vill inte vakna upp en dag och behöva se tillbaka och tänka 'Fan va bra livet var just då, där och då. Varför njöt jag inte mer av det?'' .
Det är min skräck.
 
Men jag är ganska bra på att njuta å andra sidan.
Så jag tror inte att det är någon risk.. Men en liten reminder då och då skadar ju inte,
Nej nu har det plingat till borta i telefonen alltför många gånger och mina naglar borde ha torkat vid det här laget så nu tar vi tag här.
 
Lördag... Ni njuter väl?
Puss!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: