Paket

Kategori: Kristina

Vilken uber ledig dag mitt innan helg!
Jag gjorde nog allt..
Sov ut, gjorde superfrukost till mig och syster, solhängde, var ute och sprang, städade och fick sen bästa kvällen med Lina, Andreas och min underbara Stella!
Gud vad jag längtar tills hon växer upp, så vi får lära känna varandra, kramas på riktigt, busa och ha hemlissar!
Jag är en jäkel på att leka och jag längtar efter att leka med lilla dig!
Hon är så fin!
Jag serverade iaf mina älskade torsdagsgäster grillade laxpaket med färsk potatis (livet).
I paketen fanns bla LAX (höhl..) vårlök, tomtoes, crème fraîche, citron, örter och räkor.
Det blir såå gott när allt gonar ihop sig därinne i foliepaketer! NIOOOM!
Till detta mera räkor, bröd och vitlök!
Vi satt ute, drack rose, skrattade och bara tittade på Stella i flera flera timmar!
Temperaturen levererar bästa tänkbara svenska sommaren! Älskar det!
Nu har vi precis blivit lämnade av lilla familjen och sängen väntar!

Tack för ikväll familjen Segelsbo /Ekman! Ni är underbara!

Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: