Livets bästa

Kategori: Kristina

I lördags solade vi bort ett par timmar i de härligt pastellfärgade sofforna på Jossans och lät rosen flöda!
Livet asså!
Livet på en pinne... Eller som vi numera efter en uppseendeväckande incident i helgen säger, Livet i en taxi.
Att få sitta i gassande sol i en skön soffa med fina människor omkring sig och bli lite smått tipsy mitt på blanka dagen, det är inte dumt alls.
Sen tog vi med oss tjejerna hem till oss för middag och diverse klädombyten.
Älskar att pudra näsan, välja klänning, pröva heels, måla naglarna och locka håret tillsammans med mina fina tjejer.
Det bygger upp en så bra stämning för kvällen.
Sen hann vi med något glas på balkongen innan vi begav oss en trevlig innergård på Kungsholmen för förfest med bara massa dudes.
Hej sommar..
Där tömde vi ett jäng roseflaskor innan klockan blev midnatt och vi tog en taxi till Wall.
Dans under bar himmel, också livet.
Vi hann sedan med några timmar på
Rose innan helgens absoluta highlight skulle ta plats i våra liv..
Allt sker av en anledning.
Ingen kommer nånsin toppa Joel Kinnaman för mig.
He is it.
Att våra vägar skulle mötas just en sen Lördagkväll i Stockholm mitt i livets lyckorus.. Det skedde av en anledning.
Och ja! Jag måste skryta om det, skriva ner det, älta det lite mer än vi redan gjort!
För it IS à fucking huge thing!!!!
Boom! När livet är bra!
Mitt livs allra bästa beslut var att flytta till
Stockholm, och mitt livs andra bästa beslut var att sätta mig i den där taxin.
Tack livet! För att du tar så väl hand om mig!

Puss då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: