Livet

Kategori: Kristina

När livet tar så väl hand om en, så man blir alldeles varm inuti.
Vilken tacksammhet jag känner inför hela livet! Inför hela detta liv som pågår!
Gud, jag njuter av varje sekund.
Våran bästa, fina Moa som skrattar exakt lika gärna, mycket och åt samma saker som vi kom hit i vanlig ordning!
Vi hade massor att prata om, hällde upp vin satte på våran låt, åt jordgubbar och älskade livet!
Temperaturen på vår högt älskade balkong var så perfekt på graden så man kunde tro vi var utomlands.
Vi har alltid varit sånna som gärna och ofta påpekar när något är bra!
Om det är en vän som är bra, eller maten som är god (nästan allt vi äter..) eller om det är kvällen som är bra så säger vi det.. Gång på gång igen och igen! För jag tar det inte för givet!
Precis som med den här sommaren. Jag, syster och Moa har nog sagt det tolv hundra gånger nu, att den här sommaren blev den sommaren.
Som man alltid säger ska bli
den bästa, med en lång lista över vad som ska göras osv.
När vi nu står med hela augusti framför fötterna så är vi redan nöjda'!
Okej det här svävade iväg på oplanerat vis men det behövde ändå sägas :)
Vi skålade för livet igår, det var vad jag ville ha sagt!
Sen fick vi oväntat men oj så trevligt besök!
Vissa människor alltså!
Klackarna åkte på och vi fick världens trevligaste skjuts ner till Stureplan!
Ett glas på Utec. innan vi gick vidare till Soap!
De där oplanerade kvällarna utan förväntningar som bara levererar!
Dansade oss blöta där innan vi spatserade vidare till Rose!
Jag säger det väl igen då!
Braaa kväll, bra sommar, bra liv!
Semestern är slut men det är inte sommaren!

Åter igen Kajsa & Moa 👌
Vilka tjejer!
Tack för er 🙏

Kommentarer


Kommentera inlägget här: