En sån där onsdag

Kategori: Kajsa

Det var just vad det blev igår..!
Ni vet en sån där onsdag som lika gärna hade kunnat vara en lördag och det kanske är just därför som den även kallas Lill-Lördag ;-)
Fy fan vad trevligt vi hade !!
Jag höll mig till vinet och hann även inta både en och två resorb mellan vinglasen sveptes och så småningom även en kickass äggmacka innan jag dunade in så betongkepsen passade inte mitt huvud idag !!
Tackar som frågar...
Bara för att semestern är slut tänker jag inte sitta hemma och uggla.
Det passar inte mig ni vet ;-)
Hade tillochmed dealat till mig sovmorgon till klockan 2 så inte förns nu är jag på väg till jobbet men för den sakens skull har jag inte fulltankat sömnkonto.
Jobbar inte så heller..!
Valde istället att efter fem timmars sömn bänka mig på balkongen och lapa sol medans syster ordnade med frullen.
Är juh därför inte helt oväntat lite trött i kroppen nu men det är inget en redbull inte kan råda bot på !!
Och ikväll ska jag få grilla och mysa med Lina och Stella.
Världens sötaste bebis 💖
Världens bästa liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: