TGIF

Kategori: Kajsa

Om jag ska vara helt ärlig så hade jag nästan ännu mer fredagsfeeling igår än vad jag har idag men det kan ha att göra med vädret.
Att himlen är klarblå gör juh sitt...
Men med eller utan feeling och med eller utan den blåa himlen.
Idag är det Fredag och en ledig helg följt av Valborg väntar.
Kan.knappt.bärga.mig.
Det spås många plusgrader och sol i Uppsala men jag törs inte lita på vädergudarna så det får bli en fantastisk överaskning om det visar sig stämma ;-)
Cross my fingers.
Kan nog inte tänke mig att fira in Majmånad på ett trevligare sätt än det vi har tänkt.
Har jag sagt att jag har världens finaste vänner i mitt liv som gör dagarna till en dans på rosor?!
Det har jag ;-)
Önskar er en brutalt härlig sista helg aprilhelg och en ännu bättre start på maj om vi inte hörs innan dess.
 
Ni vet väl att ni kan följa oss på instagram för betydligt generösare updates?!
Kaajsakarlssons & Elsakristina.
Puss och trevlig fredag!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: