Sunday-ish

Kategori: Kristina

Åh, det är fasiken inte dumt med jobbhelgerna heller.
Då tar man helg på Söndag eftermiddag och vet att man har Måndagen för sig själv.
Man får börja veckan med sovmorgon och bara börja vecka lugnt.
Idag hade vi en kick-ass-dag på jobbet, suverän dag.
Jag hade sådan energi redan när jag var på väg imorse.
Freakin awesome!!!
Nu har vi precis mumsat i oss varsin tallrik minnestronesoppa, sunday-ish <3
Solen har inte ens gått ner än!!
Det firar vi med ett glas rödvin som säkert kan bli två också..
Jag bara älskar livet, hur bra kan det bli?
Jag tackar mig själv för att mitt liv är så sinnessjukt bra, jag har ordnat det så för mig.
Grymt glad för det.
- Tack för världens bästa liv.
Nu ska jag ta en varm dush innan jag kryper ner i soffan med grönsaksdipp, ost, kex och vin.
Heeey Tv-Söndag, ikväll snackar vi!!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: