Bönan

Kategori: Kajsa

Jag har haft en fantastisk helg och det känns inte mer än rätt att man är lite sliten idag.
Måndagar är ju måndagar.
Lyckades tillslut intala mig själv att det inte kändes så jobbigt att kliva upp imorse.
Det funkade ett tag.
Tills man insåg att det snöade ute och våren återigen har satts på pausknappen :/
Det är forhoppningsvis något väldigt kortvarigt.
Nu ska jag försöka ignorera att det är måndag och läsa på lite innan det är dags att ge sig ut i ovädret.
Jag har bara hintat om mitt nya jobb än så länge ;-)
Men numera får syster sköta klädbuisnesen själv och jag kommer istället förse hemmet med praliner, macarons och goda teer ;P
Jobbar i en liten mysig, väldoftande butik som kommer sätta tjäppar i hjulet för Beach 12.
Bönor & Blad.
Känns som att jag har hittat hem ;-)
Och på torsdag är det invigning av Mood gallerian där jag bland annat kommer hålla till!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: