Black

Kategori: Kajsa

Fortfarande på världens bästa humör!
Tror det är en salig blandning av alla möjliga faktorer ;P
Har städat och varit ute i det fina vädret och det är inte förns nu som solen börjar försvinna bakom trädtopparna.
Hur underbart?
Inte äns min brist på mat idag kan rubba mitt humör.
Fast det ska bli löjligt tacksamt att få komma hem till mami och bara behöva sätta sig vid bordet och bli serverad för nu börjar magen kurra ordentligt.
Och påminner mig om att det inte alls är hälsosamt att bara äta några mackor!
Har dock smugit ner en chokladkaka i väskan som troligtvis inte kommer få åka så långt som till uppsala ;-)
Marabou Black är det förresten.
Gillar man både lakrits och choklad så kan jag rekomendera den!
Ville bara önska er en trevlig helg egentligen och varna för dålig uppdatering.
Vet inte om jag orkar släpa med datan och uppkopplingen var inte att lita på hemma hos mamma tydligen.
Puss och Kraam iaf!
.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Ååh va fint de va här på bloggen :) FAB!

    2012-03-02 | 20:32:05
  • Anonym säger:

    Åh tycker du.. Taack hjärtat ;-))

    2012-03-02 | 20:41:58

Kommentera inlägget här: