Yihaa

Kategori: Kristina

Finding my self flying here again...
Solen kikar sig lägligt fram bland tjocka, gråa, blöta moln just idag - På min lediga måndag.
Hade preis hoppat i sprinskorna och skulle ge mig ut med min nya playlist och ser att jag måste ladda luren innan.
Crap! Då hanns det iaf. med några rader här så länge iaf. :)
Har copat Dancefloor skivan på Spotify, perfekt för tunga PWs ;)
Vägde mig imorse - Jag håller kursen, så nu ska jag försöka vara duktig igen.
Nästa mål kan få bli midsommar, känns lagom..
.
Igårkväll kom iaf. våra fina Stockholmstjejer på besök.
Catrine & Lina <3
Hade varit utan båda två nästan en vecka så det var lite cravings där och mkt. att rabbla igeneom.
Bjuckade på GRYM lasagne, asså godare lasse har då inte jag tastat i mina dar!
Fem av fem kajer!
Big Brother final och vi satt bänkade med frukt, bär och kesella.
Hanna vann - Yiiiihaaa!!!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: