Wide

Kategori: Kristina

Hey lovers!!
Redan Fredag! Jag brukar skriva Äntligen Fredag...
Men idag känns det mer som - Redan!!
Börjar känna mig hemma på biblioteksgatan redan.
Det är så himla roligt!
Och så ovant att inte kunna allt, att inte vara en fena på hela systemet.
Att inte veta var allt finns, inte känna till alla rutiner och inte kunna svara på alla frågor.
Det är ovant, jag vill bara lära mig allt.
På en gång.
Ah så mycket energi, jag är så taggad på att bli en världsmästare på mitt nya jobb!!
Vilken glöd jag har, den här känslan vare längesen jag kände.
Lovade ju att visa lite shopping och jag har varit CP seg på det, sorri.
Ni ska iaf. få se ETT par av mina nya braller.
Ett par av tre nya, så two to go ;)
+ En hel del annat såklart ;)
De perfekta svarta brallerna, sjukt vida - Jag älskar det.
Dom sitter så jäkla snyggt.
Dock för långa, även när jag hoppar i mina highest heels.. Och då är dom fan för långa :P
Så de måste till en skräddare innan jag får inviga dem, men gud va nöjd jag är med dom.
Mina ben växer 2 decimeter i dom jag lovar!!


by malene birger...

Kommentarer

  • Maria Bendjamin säger:

    Åhhh I love!

    2012-02-06 | 19:55:09

Kommentera inlägget här: