Lonely

Kategori: Kajsa

Jag har tagit en liten paus från pluggandet.
Inte min första paus och inte sista men en välbehövlig paus ;P
För att äta och titta på teve.
Det blev inget tjusigare än varmkorv men jag slapp åtminstonde äta själv.. typish iaf.
Hade lägligt nog Frida på tråden ;-)
.
Syster är kvar på jobbet och äter middag med sina kollegor och testar kläder.
Och handlar kläder ;P
Übertrevligt för dom och lite ensamt för mig..
Kan knappt bärga mig på att få titta igenom hennes kassar när hon kommer hem.
Har fått vara smakråd och agera shoppingcoach över telefon ;-)
Tack gode gud för att vi är samma size jag och min sambo.
Dör lite smått när jag ser dom här byxorna men jag är ganska säker på att dom får följa med hem.
Nu ska jag koka lite the och försöka plugga lite till.
Passa på medans jag är ensam ;-)
Det är lixom inte min grej att vara ensam eller att inte jobba jämt.
Jag ttror inte jag har varit hemma så mycket som jag har varit nu sen jag gick i nian på Heidenstam.
Och som jag sa till F.
Så mycket egentid som jag haft nu har jag inte haft sen jag föddes ;P
Gick från ett jobb till inget jobb som sedan blev ett jobb som sedan blev två jobb som nu tillslut har blvit ett.
Ett jobb som verkligen känns rätt..
Man ska inte säga A om man inte tänker säga B.
Jag vet det men det kommer en fortsättning bara inte just ikväll ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: