Några snabba om idag..

Kategori: Kristina

Några snabba om idag då.
Asså värmen gör mig kär!
Som jag sa - Började dagen med smörgåstårta!
Helt okey frukostmacka kan vi ju säga.
Det är vi överrens om!
Sen har det fortsatt på samma nivå.
Var ju bara att smacka på sig bikini och placera sig i solen med massa glass.
Högtalare ut - Playlists av klass gav mig och mina söndags-neighbours en trevlig stund!
Markisen ner och solbrillor på!
Inte visste jag att man kunde ligga och dansa... Eller jo, det visste jag nog!
Både Fridis och Kajsa var tvugna att lämna mig för jobb, men solen tog väl hand om mig!
Min bättre hälft blir just nu off duty och jag vill bara att hon ska komma hem nu så vi får slänga i oss mera smörgåstrårta...
Mycket smörgåstårta nu, men jag kan fan inte tänka på nåt annat just nu!
Vi hörs i nästa paus! Den är ännu inte schemalagd dock..
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: