Morning

Kategori: Kajsa

Dagen stavas ledigt och börjades i dushen och en riktig skönhetsboost.
Syster skulle iväg tidigt imorse och det betyder oftast att jag också kommer upp i tid.
Slå ihjäl en timme i dushen är memas problemas för mig ;P
Tänk om man kunde börja varje morgon så!
Kletade in ricinolja i hårbotten för andra gången.
Fortfarande lite för tidigt att hoppas på resultat såklart ;-)
Men nu måste jag göra iordning lite frukost innan jag hungrar ihjäl framför morgonteven.
Det bjuds tydligen på nybakade kanelbullar hos Malou!
- Kill me instead?
Lite nybakade scones hade jag kunnat döda för nu, men det får bli till helgen för idag blir det havregrynsgröt och i eftermiddag ska jag träna.
Later pumpkins'

Kommentarer

  • Syster säger:

    Mys! Förlåt om jag var sur i telefån!

    2011-10-19 | 12:17:15
  • Kajsa säger:

    Du är förlåten ;-)

    2011-10-19 | 14:40:49

Kommentera inlägget här: