Frida

Kategori: Kristina

Söndagsmyys.
När vi kom tillbaka till Uppsala igår så hämtade älskade Frida upp oss.
Åkte och köpte Pizza, cola, godis och snacks.
Slog oss ner i soffan här på Bellmansgatan och började bläddra igenom lägenhetsbrochyrer och mumsa i oss pizza-slize efter pizza-slize.
Sen var det filmdags, först en skräckis - Insidious följt utav lite mer lättsamma Friends with bennefitts..
Världens bästa Söndag med en så saknad Frida <3
Äntligen har vi henne här i stan igen.
För vi kan faktist vardagslyxa precis lika bra som vi kan dricka rosé.
Vaknade av ett vackert sms fyllt av hennes kärlek imorse.
Min dag började alltså på bästa sätt.
Men nu måste jag iväg och jobba bort en del av gårdagens onyttigheter.
Inte nog med frossarkvällen så smällde vi i oss kebab på omtalade kebabhaket Palmyra med bror igår.
(De är kända för gigantiska kebabtallrikar, vilket jag kan intyga nu..)
.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Ni är min vardagslyx mina ÄLSKADE <3

    2011-10-18 | 18:48:01

Kommentera inlägget här: