V/Wall

Kategori: Kristina

Rikast i världen, rikast på ren glädje och lycka.
Världens bästa helg har nu lämnat oss redo för en ny, spännande vecka - Flyttvecka!
Förväntningarna var enorma, om man ibland pratar om att vara övertaggad...
Ja då var det det vi var.
Träffade upp Världens finaste Birthdaygirls på stationen i Lördags förmiddag.
Seiran & Maria <3
Destination Stockholm.
Efter en sväng på Stockholms gator, några påsar rikare, checkade vi in på Elite Eden Park Hotel, precis vid humlegården.
Perfect location.
Perfekta rum!
Det kändes verkligen som att vara på nåt lyxigt hotel på Manhattan..
Med guldkuddar på sängarna, vita mattor, lyxiga badrum och skumpa i handen så gjorde vi oss hemma-stadda ganska snabbt.
Snart anslöt även fina Erika som avslutat sin klänningsjakt very successfull in a blue, batiful way!
Det är så där jag vil göra mig snygg inför en kväll med tjejerna.
MED tjejerna.
Dusha i en genomskinlig glasdush, svepa in sig i vita badrockar, ta en klunk champagne, böja ögonfransarna..
I love it, jag vill aldrig göra mig i ordning på annat sätt!!
Vid några minuter före 21.00 klackade vi iväg i våra lite för höga shoes, målade läppar och svallande hår, ner till lobbyn där en taxi väntade på 5 förväntansfulla tjejer, uppklädda till tänderna - Som det ska vara.
Victoria Secret-doften Love spell fick det att nästan att pirra i magen..
Nästa destination var Riche.
Blev visade till ett awesome bord med bra överblick över hela restaurangen och alla lördagsglada människor där de satt och surplade i sig musslor och skålade.
Jag bara njöt av sorlet i lokalen och vinglaset jag hade i handen och tjejerna som satt vid min sida..
Efter besked om att musslorna var slut i köket så valde vi alla att sätta tänderna i Richeburgarna.
Den eventuella besvikelsen över att vi fått avstå från musslor försvann genast..
Det är ju så där man ska äta burgare!
Matkoman smög sig på snabbare än snabbast.
In a big need of drinks vinkade vi in vår söta servitör.
Mojitos på ingång - Skååål för födelsedagsbarnen!!!
Klockan rörde sig mot midnatt och vi lämnade Riche & en trevlig Anders Timell för kvällens huvudmål - Sturecompagniet.
Som blev över alla förväntingar när vi traskade upp till V/Wall och klev in i dimman av snygghet, lyx och flärd.
Det var verkligen som att komma till en helt annan klubb, vart vi än såg så var det bara snygga människor.
Snygga och kända..
Drinkarna smakade något bättre där uppe, musiken var bättre och tyngre än på något annat jag ställe jag någonsin klivit in på med höga klackar.
Männens skjortor var dyrare och tjejernas klackar högre.
Rebecka Simonsson var snyggare än alla andra där.
Vimmelbilderna skulle utan som helst tvekan bli snyggare än på något annat jag ställe vi någonsin varit på.
Allt var maximalt.
Jag behöver väl knappast säga att min kväll toppades något extra utav att mina genom tiderna tre-högst-i-topp fantasy-lover-boys var där..
Sveriges snyggaste brunbrända ''Super-Seb'' som jag genom TV-rutan omedelbart förälskade mig i när han medverkade i Bachelorette var ju där, med ännu vitare tänder än Briliant-smile mannen själv - Andreas Carlsson från Idol som också var där och log sitt breda leende..
Och med ännu snyggare armar än i morgonrutan så var även Martin Björk där och smög på dansgolvet..
We felt like we were in heaven.
Givetvis dansade vi där, på Wallen, resten av kvällen, eller tills de stängde vid 03.00 iaf.
Då rörde vi oss mot White Room istället, för trots de redan långa 6 timmarna i 14 cm klackar så var dansbehovet fortfarnde inte mättat.
Im sexy and I know it!
Klockan blev 05.00 och en kort taxiresa senare så låg vi i våra 4-stjärniga sängar och log åt det som blivit den bästa natten någonsin..
Vi hade hittat hem!  Vi hade upptäckt en ny värld, ett nytt sätt att gå ut och dansa på.
Stämningen som fanns i lokalen när LMFAOs Sexy and I know it pumpades igång var så stark så man kunde ta på den.
Där alla stod på dansgolvet och i sofforna och rörde sina höfter som i videon och vevade armarna i luften.
Magiskt..
.
4 timmar senare vaknade vi och var hungriga.
Frukostbuffén serverades som på beställning ända fram tills klcokan 12.00
Vi satt där i en timme och åt crossianter, lax, omelett, korv, melon och allt annat man skulle kunna vilja ha till frukost.
Tio poäng av fem möjliga.
210% av 100%.
På en skala 1 till 10 så får denna helg 15.. Ni förstår va?
All kärlek till mitt fina DreamTeam som gjorde denna helg möjlig.
- You're f*ckin fabulous <3
.

























Kommentarer

  • Rövarmamman säger:

    Så fina ni är! Och ni ser ut att ha haft det helt FAB!!:) Kramar

    2011-11-28 | 19:54:51
    Bloggadress: http://roxenmo.se
  • Frida säger:

    ÅÅH VA NI VA SNYGGA! <3

    2011-11-28 | 22:35:50
  • Kajsa säger:

    Ni är sötast... vad snälla ni är ;-))

    Och det var helt FAB Mickan!



    Kramisar

    2011-11-29 | 10:46:57
  • Sannis säger:

    Underbart!! Tagga inför lördag? Blev ännu mer taggad nu!!

    2011-11-29 | 23:45:00
    Bloggadress: http://Sanna.forme.se

Kommentera inlägget här: