Juletid

Kategori: Kajsa

December har väl aldrig gått SÅ här fort?!
Helt galet.
Lucis igår och snart är det fjärde advent och sen får man säga att det bara är en vecka kvar ;P
Jag längtar lika mycket som alla kids gör.
Bästa högtiden på året!
Och nu har vi bara två klappar kvar, eller två personer snarast för det lär bli mer än två paket ;-)
Kanske blir en liten julklapp till mig själv också..
Odd molly skickade en liten julklappslåda igår kan man säga.
Löjligt söta toppar och tunikor och efter att ha känt och klämt och luktat lite på dom tror jag att jag kommer vilja ta med mig någon hem!
Och på tal om paket så har vi öppnat dagens och där gömde det sig ett rör med godis.
Åkte dirket ner i väskan..
Nu gör det inget om sötsuget kommer vid lunch ;-)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: