Osannolikt

Kategori: Kristina

Heey bloggissar!
Det dröjer visst mellan inläggen, I knöw..
Men det blir antingen det eller inget alls så de får komma när de kommer helt enkelt.
Släpade mig precis in från stekhet sol på balkongen.
''Stekte på lite'' som vi så vackert, eller mest roligt börjat säga.
Tyvär fick jag förkylningsåterfall precis  när det nästan släppt helt i förra veckan.
Boom ba, så var man deckad igen, så.solen.blev.för.stark.
(Oj, trodde aldrig jag skulle kunna säga så..)
Well imårrn lär jag vara up n running.
Det vankas grillis i Humlan med tjejerna.
Nästan premiär, vi har ju tjuvstartat på balkongen ett par gånger men..
Vin, grillat, humlegården och mina tjejet... Aaah livet.
Jag säger som Forni skrev:
'' Så fort våren kommer alltså, Poff säger det så känns hemmamiljö totalt ointressant ''
Kunde inte sagt det bättre själv.
Helst vill jag vara ute nånstanns hela tiden, varje dag, eller iaf. varje kväll..
Hör ni det tjejer, slå mig på fingrarna om jag skulle få för mig att banga på nåt...
(Fast det låter osannolikt)
 
Inflyttningfest på Grev Ture i helgen, aaah längtar.
Nu måste jag iväg, det är ju soligt ute!!!
 
Puss!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: