Nedräkningen is so ON

Kategori: Kajsa

Eftersom det blir lite si och så med uppdateringar här så har jag helt glömt bort att tipsa er om att bästis numera också för en liten dagbok på nätet.
Nu är det så pass nära och lilla Stella kan faktist bestämma sig för att titta ut vilken dag som helst nu men ska det ske på dagen så blir vi Gudmödrar om 17 dagar......!
Det är stort!
Jag tror fortfarande inte att jag riktigt har greppat att det ligger en liten människa inuti en av mina bästa vänner.
Hur sjukt är det inte?!
Och i oktober kommer det en till liten människa till världen och det om något har jag inte riktigt hunnit smälta än men det ska också bli helt fantastiskt såklart!
Men än så länge är det en liten hemlis men att Lina ska ha bebis är svårt att hålla hemligt nu så kika in här vettja!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: