Majmånad

Kategori: Kajsa

Stockholm visar minst sagt upp sig från sin bättre sida idag och tar visst det här med att vi gått in i en ny måndad på största allvar..!
Det var inte en dag för tidigt.
Hur vädret såg ut här under Valborg törs jag inte rikigt uttala mig om eftersom vi spenderade några dagar i Uppsala men där var det snålt med värme och som vanligt allt för ofta väldigt blåsigt.
Så istället för att låta solens strålar hypnotisera oss fick alkohlen bersusa mig och mina vapendragare lixom resten av stadens invånare....
Är det Valborg så är det.
Hade troligtvis kunnat haft lika roligt i Stockholm om jag ska vara ärlig men är det någon dag på året man väljer hemstaden före huvudstaden så är det faktist då ;-)
Och när solen bestämde sig för att lysa över Birger och musiken dånade och mina vänner fanns vid min sida så mådde man rätt jävla bra såklart.
Tack och bock till Uppsala och mina finaste vänner som jag inte vill leva en minut utan!
Men nog om Valborg vah..
Maj altså.
Systrarnas födelsemånad och det är bara drygt tjugo dagar kvar till den där dagen med stort D.
Våran tjugofemårsdag ;-)
My oh My the twins is turning old.
Hörde jag femtioårsfest?!
Idag har jag iaf invigt mina espadrillos och det var nästan för varmt för att ha en scarf runt halsen.
OCH DET ÄR REDAN FREDAG.
Fy fan vad jag älskar livet dagar som dessa.
Helgen kommer mestadels innehålla jobb och lite mys.
Med både stora och små pojkar höhö..! Först ut är lilla charmtrollet som vi ska vara barnvakt åt imorgon.
Och mycket mer än så tänkte jag inte lätta mitt lilla hjärta med så nu önskar jag er en riktigt brakhelg istället.
Puss då!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: