Stay forever this young

Kategori: Kristina

Heeey livet!
Ledig torsdag, snart helg!
Och vilken helg sen då!
Jag dras med en jobbig känsla eller ett obehagligt tryck över bröstet bara, har haft det sen förra måndagen nu :/
Gör typ ont att prata, skratta, nysa och hosta, sämst alltså!
Har inte kunnat träna på veckor på grund av seg förkylning följt utav extrem hosta som ledde till inflammation i luftvägarna.
Så trött på att inte vara 100% !
Jag skulle ju bli superfit den här sommaren, jag hann bara börja innan förkylning och annan skit slog ner mig igen. Nu hinner jag ju inte.
Uuh blir stressad av att tänka på det!
Nåväl imorse trotsade jag kroppen och värken för att åtminstone gå ut och promenera.
Det tog mig en minut med Avicci i lurarna och jag kunde inte låta bli att växla upp tempot och kötta iväg bort i Gamla Enskede!
Kändes sjukt skönt, ville gå hur långt som helst!
Jag satte Avicci på repeat och lät den gå om och om igen under drygt en timme.
(Ja, jag gör så när dessa musikaliska underverkr hits me).
Men jag fick bita i det sura äpplet sen, handlade tungt på hemvägen och trodde seriöst inte att jag skulle få hem kassen. Det gjorde sjukt ont i bröstet att bära :(
I helgen måste jag till läkare igen och kolla upp detta om det inte mirakulöst försvinner imorgon (knappast troligt med tanke på fredagsfest med lextjejerna som väntar).

Nu har jag kvalitet med mig själv.
Dricker the, äter ost och kex och kolla(de) gossip girl.
Nu är det jag & Avicci igen, ville ha lite feeling när jag skulle skriva till er, och det får jag av musikaliska genier!
Då får jag feeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: