TGIF

Kategori: Kristina

Hey hey...
På tåget från norr med destination Stockholm.
Aah, så härligt!
Det är Fredag, det är semester, det är juli månad, det är knappa två veckor till veckornas vecka, det är soligt och det är faktiskt Fredagkväll.
Im super excited!!!

Att vara på landet är skönt, avkopplande och mysigt.. I en vecka!
Sen vill jag ha puls!
Längtar efter att göra mig iordning länge imorgon med mina tjejer, sätta på mig en uber tight klänning och ett par skyhöga klackar!
Efter en knapp vecka utan smink och allt vad skönhet heter vill jag bara lyxa till med hår, make naglar och Gud vet allt!

Yr lovar både semestervärme och sol åt oss stockholmare imorgon och så planerar vi därefter också!
Rose med mina bästa i solen!
Ahh jag vill ha lördag nu!!
Sitter på tåget och har så gjort i 2,5 timme nu och har ändå 3 kvar..
Tack Gud för smart telefon !

Ja.. Men vi ses nog i helgen!
Om det inte blir alltför mycket gälet att göra :))
Puss då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: