Lyckans ost

Kategori: Kajsa

Ibland stannar man upp och inser hur lyckligt lottad man är just där och då..
När man inte kan låta bli att gå runt med ett leende på läpparna.
Det händer mig allt oftare och ibland blir man nästan lite rädd för att den där magiska känslan ska försvinna för hur kan mitt liv vara så himla fantastiskt?!
Det är ibland skrämmande bra juh..

Och då slås man av det..!
Just like that..
Det är inte bara tur som har tagit mig hit där jag är idag!
Det är jag som har sett till att det är så här ;-))
Jag är precis där jag vill vara just nu.
Älskar staden jag bor i, älskar min lägenhet jag bor i, älskar mitt jobb och jag avgudar mina vänner..!
Det här är livet.. Dont waist it'

Who could have known.... twins back in the days, allready happy!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: