Girlfriends

Kategori: Kristina

Ofrilligt börjar helgen redan idag då.
Solen skiner iaf. in på mig genom vinterlandet.
Går på sockerdricks-dieten och har precis sett första SATC filmen för kanske... Tjugonde ? gången..
Gråter alltid, gång efter gång, alltid av glädje.
Vänner, vänner... Att ha sina girlfriends, det kommer aldrig någon som inte har riktiga girldriends förstå.
Önskar alla fick ha det <3
Sånna som går före allt, alltid.
Dom man skulle göra allt och mer för, som ingen kille nånsin skulle kunna komma emellan.
När Charlotte skriker åt Big på trotoaren och blir så arg så hon gråter.
Jag vet precis hur det känns, hur det är, att bli så arg på någon som sårat någon man älskar.
Det finns en beskyddare i mig som skulle gå i krig för mina tjejer, så är det bara.
Då betyder bara dom för mig.
Girlfriends före boyfriends <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: