Fredagskänlsa

Kategori:

För vissa är den redan helg för länge sen och själv tar jag inte helg på riktigt förns nästa fredag.
Om en vecka är jag altså också ledig..
Kan låta deppigt för vissa men då har ni inte träffat mina kollegor heller.
Just sayin!!
Och den som väntar på något gott känns väldigt lätt att tro på när man faktist väntar på något riktigt härligt.
Mer om den helgen sen..
För nu är jag på väg hem till Lina och en makalös chilli con carne.
Gick ju faktist Restaurang med henne i tre år så jag törs redan nu säga att den kommer vara makalös ;-)
Hon uppskattar mat precis lika mkt som dom här systrarna gör nämligen.
How about that ha?!
Först ska jag bara sammanstråla med syster och sen är det fredagmys 2,0 i Hökarängen.
Living the good life.
Brände för övrigt av veckans fjärde träningspass imorse.
Innan jag gick och köpte fredagsfika vilket jag kunde göra med gott samvete.
Jag tränar inte BARA för att uppnå den ultimata kroppen även om det är huvudsyftet utan för att kunna njuta av det goda livet också.
Vilket jag gör med råge..!
Och nu är det dags att byta tåg så jag rundar av här och önskar er världens bästa helg.
xoxo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: