You'll know it's friday right?!

Kategori: Kajsa

Babes..!
Vi har inte glömt bort er vi har bara extrem brist på dator för tillfället och därför blir det lite si och så med uppdates.
Thats all ;-)
Nu har jag iaf tagit helg och är i skrivande stund på väg hem till fredagsmys och till mina bästaste skatter!
Och i skrivande stund tror jag damerna, förlåt mig, dämerna står i köket och brassar.
Det enda jag vet är att det blir marrängswish och det räcker för mig ;-)
Friday night is ON!
Har för övrigt burit ett leende hela dagen och bara varit på världens bästaste humör.
All day, all night som vi brukar säga!!
Det blir inte så stökigt ikväll som man skulle kunna tro men ett glas vin eller två kanske det iaf kan bli ;-)
Och det blir ju inte sämre av att höra Princess of china dåna i lurarna om och om igen och veta vad man är på väg till lixom..
Fan dör lite för mitt liv ibland, som just nu, och då måste man bara få säga det och nu har jag sagt det så jag sätter punkt där och fortsätter sjunga med i refrängen helt enkelt.
Love K.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: