New year every monday

Kategori: Kajsa

Sitter äntligen på pendeln på väg hem..!
Pumpar musik och av folks blickar att dömma är det kanske aningen högt med det ger jag blanka f i just nu även om jag själv kan bli galen på just för hög musik i dåliga lurar men mitt humör är way to good för att jag skulle komma på tanken att sänka ;-)
Theres plenty of room in the train if you know what I'm sayin..
Om jag ska klaga på nått så är det väl att jag är hungrig som ett djur men väljer man att endast käka en halv påse med Polly på en dag så får man lite skylla sig själv.
Och inte nog med att det finns ordetnligt med köttrester kvar hemma, som jag egentligen inte vill kalla rester för det gör inte köttet rättvisa, sen gårdagens söndagsfest så har jag förstått att syster har bakat kaka också.
Jag kommer altså inte svälta idag heller ;-)
Och sa jag föresten att jag började veckan med en powerwalk genom ett soligt Enskde tillsammans med Kristina efter en lagomt lång sovmorgon!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: