Håll i hatten

Kategori: Kristina

Håll i hatten baby!
Mitt i siestan om en säger.. Nästan!
Svårt att sova dagtid men slöa - Det kan jag!
För att piggna till slängde jag igång min favorit playlist på spoty och testar ljudnivån lite ;)
Solen skiner in på mig och värmer nästan..
Sluter jag ögonen kan jag lätt som en plätt teleportera mig bakåt en två månader i tiden.
Till en riktigt värmande sol där rosen tävlar intensivt mot redbullvodkan för att berusa snabbast.
Där högtalarna spottar ut tunga beats och Rebecka & Fiona får en att hoppa och använda armarna i luften värre än man någonsin gjort!
Där vi gömde oss bakom shades och hånglade med främmande män.
Där de enda dropparna som blötte ner oss var alkoholbaserade..
Tänk att man varje höst ska sörja att de magiska månaderna vi kallar sommar är över... Hur mkt. man än ser fram emot hösten så sörjer man slutet.
Well nog om det!
Precis ätit en sen lunch, grym omelett!
Ikväll blir det kött!! Aah såå köttsugen!
Nu står det mellan dagens andra pw eller kladdkaks-bak... Cant decide!
Då blir det båda! Livet ska vara sunt ;)
Puss på er!
(I Fredags bjöd jag mina fina tjejer på biblo på hallon och vit chokladpaj - Made in graven you could think)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: