Dinner's served.. Again

Kategori:

Jag måste erkänna en sak....! Det suger att vara utan en fungerande dator och jag börjar få smått abstinens. Lögn.. Jag har redan fått abstinens :/ We'll make it up to you guys later. Nu står en soppkastrull och puttrar på plattan och den enda som hindrar mig från att sleva i mig sked efter sked är saknaden efter en middagskamrat ;-) Och medans jag väntar på syster så passade jag på att spettsa soppan med lite vin som stod och gjorde ingen nytta i kylen ;-) Om det nu var möjligt att få den ännu godare än vad syster gjorde igår så kan jag ha lyckats! Nått jag däremot inte verkar lyckas lika bra med är att få in en bild om jag inte anväder appen så det kan dyka upp ett till inlägg.. Om inte singlarna i Kontaktannonsen fångar min uppmärksamhet ;P Hej så länge..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: