Långhelg med finaste

Kategori: Kajsa

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och att jag har sällskap är ju visserligen inget ovanligt men nu ligger Frida också här så det så..!
Dubbelt med sällskap altså..
Vi spelar Yatsy men inte gammalt hederligt utan elektroniskt såklart ;-)

Inledde helgen med en liten mini Kräftskiva tillsammans med Catrine och Frida.
Syster roade sig på Biblioteksgatan så vi tog tillfället i akt ;-)
Tack bästaste bästisarna för det..

Frida och jag har redan tagit långhelg och imorn är det SHM all the way!!
All the fuckin way.
Hur länge har vi inte väntat?!
Kommer bli sjukt ;-)
Och innan det är dags att inta arenan tänkte vi hinna med en vända på staden för att minimera klädångesten som troligtvis kommer uppstå annars..
Men först!!
Obligatorisk skönhetssalong a la twins ;-(
Ju tidigare man kan börja desto bättre!
Här sovs det inte i onödan om man säger så...
" Jag tror inte det är någon risk att du behöver väcka henne iaf.... "
Och med det lilla citatet så kastar jag in handduken på riktigt.
Sleep tight beautifull ones!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: