Jag är apan som liknar dig

Kategori: Kristina

Jag tittar in här allt mer sällan märker jag.
Syster är lite duktigare iaf, cred!
En apa (eller syster) som liknar mig ;)
Det är Söndag, jag har alltid varit förälskad i Söndagar.
Ikväll ska vi mysa! För alla slantar jag äger och spar :D
Ni vet, med god mat, trevlig tv, något glas rödvin (säkert).
Och ni vet - älska!
ja - Det är Söndag, livsviktig dag.
Mer då.. Nedräkning till nästa helg.
Då ska vi ha party!
'' Party, partaj! Brudar och hångel! ''
Kunde inte sagt det bättre än självaste Bert själv!
I min favvolåt just nu så sjunger dom och hur vi en dag kommer bli gamla..
Tänk alla historier vi kunde ha berättat.
Det är fa-an mitt livsmotto! Pang! 
Inte svårt att följa!
Och imårrn är jag ledig - Ledig Måndag.
Då blire ju några glas rött! Tack!
Sen ska jag på kjol-jakt!
Måste ha en ny kjol till Lördag.
In love with skirts at the moment.
Och det var väl det :)
 
 
Lördag på Malene.
Paljettbyxor, rosa glittrigt stickat, pumps och halsband - BMB, Lamull - Acne

Kommentarer


Kommentera inlägget här: