Bad ass weekend with my bff

Kategori: Kajsa

Inga som helst ord, meningar eller bilder kan göra den här helgen rättvisa...!
För det var bättre.
Så jävla mycket bättre helt enkelt och över alla förväntingar.
Jag har spenderat hela helgen tillsammans med Frida som flyttade in temporärligt i torsdags.
Och sen dess har vi bara maffat på i ett rasande tempo ;P
Ska jag välja ut ett ord för helgen så blir det Maffig.
Punkt.
Fan den där Frida J är inte dum alls altså.
Bästa Wifie!
Höjdpunkten var såklart Friends Arena och Swedish fucking house maffia i fredags, men lördagen på Cafét, Kräftismys i torsdags och frukostmys extra allt var precis lika maffigt i lördags framför Twilight som det var idag framför gamla och nya Disney filmer.
Soulmates vet man när man har träffat, allt är bara glasklart!
Jag är så fullständigt lycklig idag, efter en helg i värdklass.
En riktig håll käften helg.
Och för er som inte var där... inte i torsdags och inte i fredags och inte heller i lördags.
Big misstake ;P Just sayin.
Det här var en bättre helg så mycket kan jag berätta!
 
 
Ikväll finns det potential till flera besök här faktist.. för jag har så jävla mkt på hjärtat ;-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: