Nostalgi

Kategori: Kajsa

I brist på annat att göra så tog jag mig en liten nostalgitripp så här på eftermiddag och bläddrade mig igenom x antal bilder och x antal sommarplågor ;P
Det blev en vända ner till Halmstad och till Visby såklart och slutade i vårt vackra Stockholm.
Vårt stockholm som numera är mitt stockholm ;-)
Kan inte säga det tillräckligt ofta.
Flytta hit är det bästa jag har gjort!
Åh vill ha här och nu...!
Sitta på balkongen och mumsa jordgubbar, poppa bubbelflaskor och röka pipa ;P
Min första sommar i stan'
Så ska jag minnas den med ett leende på läpparna och se till och göra den till den bästa.
Som man alltid säger ;P
Nu ska jag dock tillbaka till verkligen och till köket och se till att bjucka på lite middag för omväxlingsskull.
Tror det blir något somrigt ikväll, för att fira att vi äntligen har lämnat årets värsta månader bakom oss haha ;-)
Later.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: