Friday

Kategori: Kajsa

Idag är det den andra mars och när jag tittar ut genom fönstret så kan man inte låta bli att dra på smilbanden och känna ett litet rus i kroppen ;-)
Utan att ha kontrolerat temperaturen ute med vare sig termometer eller genom några andtetag ute på balkongen.
Det behövs lixom inte.
Solen skiner.
Och det känns som våren är på intåg i stockholm ;P
.
Det är fredag och jag tog veckans första sovis imorse vilket resulterar i ett exemplariskt humör som blir svårt att rubba ;-)
Började dagen med feelgood musik och en dush!
Nu luktar jag cocos och nytvättat hår.
Jag ignonerar det faktum att det faktist blåser ute och känner mig istället väldigt tillfreds med tillvaron.
Och ikväll åker vi hem till uppsala för lite efterlängtad kvalitetstid med familj och vänner.
Tror faktist vårkänslorna kan infinna sig där också ;-)
Blåsigt eller ej.
Nu blir det sen frukost och sen ska jag försöka ta mig ut på en powerwalk.
Vågar inte äns tänka på när jag senast motionerade.
Om man bortser från att springa till tuben varje morgon där jag ständigt blir påmind om min dåliga kondis ;P
Vi kliver in i mars månad nu och det är dags att börja komma igång med förberedelserna inför beachen.
Like it or not!
Hämtar min dagliga inspo hos fröken Fahrman för tillfället, där man verkligen blir inspirerad till det mesta.
Trevlig helg på er finisar ;-)
.
.
Bild lånad från Sofis snapshots.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: