Update

Kategori:

Det har som sagt varit mycket jobb och veckan fortsätter på samma sätt!
Idag kickade vi igång rean på Lexington och nu är jag inte ledig förns nästa helg.
Woorkoholic ;-)
I lördags led jag av lite sömbrist, kliande myggbett och en sjukt ömmande kropp men bortsett från det så mådde jag som en prinsessa altså!
Truly.
Bästaste midsommarafton ever!
Och då jobbade jag ändå först vilket resulterade i att jag fick ta en taxi ut till Värmdö, missa sillunchen och både en två och tre snappsar.
Men jag missade inte badet, fotbollen, grillningen, alla underbara männiksor, solen eller sönderhoppandet av bänkarna ;-)
Den här helgen kommer jag leva länge på!
Och så fort min kropp har återhämtat sig från en hård natt och jag slipper klia sönder myggbett så har jag bara trevliga minnen kvar!
Life is good my friends ;-)
Nu börjar däremot Wallander och det är ett av dom bättre avsnitten så jag måste avrunda omgående!
Ciao bellas'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: