Saturday

Kategori:

Lördagmorgon!
Jag invigde träningscyklen imorse och cyklade mig svettig framför nyhetsmorgon.
Still on.
Shit pommes frittes vad jobbigt! Pallade en halvtimme sen var min rumpa inte mottaglig för mer träning ;P
Nu sitter jag istället och myser i min nya mjukisdress från Lexington.
Kommer bo i den här!
Om en stund ska jag röra mig ner mot t-centralen för att möta upp storasyster och prinsessan för lite lunch innan jag tar med mig en väldigt exalterad W hem ;-)
Hon ska få vara hundvakt för första gången och tänk mormor jag kommer få gå ut med den i ett band!
Åh lillis då.. Hur söt får man vara?!
Vet precis hur gärna hon skulle vilja ha en hund men med en pälsalergisk mamma blir det svårt!
Been there.. när vi var små var det pälsalergiska syskon som satte käppar i hjulet för våra hunddrömmar och vi fick  helt enkelt nöja oss med att dadi fick läsa hundböcker för oss.
Om och om igen ;P
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: