Malene B

Kategori: Kristina

- Morning Lovers!!
Sovmorgon idag, gud va skönt det var!
Efter alla intryck och information som jag sugit in i hjärnan de här dagarna så var det skönt att varva ner.
Jag stormtrivs på mitt nya arbete på By Malene Birger Boutique.
Butiken är såå fin, det är helt sjukt.
Igår var VM där och gjorde om hela butiken och skylten, man blir så himla inspirerad.
Vårkollektionen är hur vacker som helst.
Jag ska åka ner lite tidigare idag för lite shopping ;)
Hur kan jag inte lixom?!
Och mitt i vårt morgon / frukostmys här i soffan nu så kom samatalet till syster!
Så nu får hon passa på att njuta av sina räknade dagar som Housewife haha!
Sen är det schema och full skärpa på som gäller även för henne.
Lyckligt. Vi är lyckliga.
Det gick snabbare än jag någonsin vågat hoppas på.
Sökt jobb i mindre än 1 månad och här är vi nu...
Ny stad, nytt hem, nya jobb.
Visar shopping ikväll snyggissar!
- Have a great day!!!
.
Innehållandes min kostym.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: