Heelg

Kategori: Kristina

Heej snyggissar!!
Nu tar vi helg va!
Eller jag har ju jobbhelg, men ändå.
Det är ju ändå helg :)) Med vad som hör till.
Igår var en underbar dag, och en underbarae kväll.
Efter jobbet var det Malene-tid med mina fina jobb-tjejer.
Åh vad jag trivs! Jag fattar inte att man kan ha det så här bra..
Vi var iaf. kvar på jobbet efter stägning.
Beställde mat från East.
Sushi, vårrullar och massa gott plock.
Skålade i champagne, sparkade av oss skorna och gick igenom höstkollektionen, vad som komma skall och provade och mannekängade uppe i showroomet som btw. är såå jäkla snyggt.
Heltäckningsmattor, speglar, meterlånga klädhäng med en ny spännande, sexig och glittrande kollektion...
Ni vet - allt är snyggt där uppe.
Äckligt, stökigt, smutsigt, ofräsht eller snålhet finns det inget som heter på mitt jobb.
Inte någonstanns - Lager, fikarum, backoffice what so ever.
Toaletten lixom - Alltid mysbelysning med tända doftljus.
Bredvid handfatet står det Tvål & Handlotion från BMB och stiliga parfymflaskor signerade Chanel.
I kylen finns det jordgubbar åt oss... Asså no mean to brag! Men alltså kom igen.
Mer än vad man är van med!
Rena rama lyxen.
Det gör det ännu lättare att älska're.
Höstkollektionen är magisk, det är nästan så att man för ett kort, magsikt ögonblick känner att man kan hoppa över sommaren.
När man står där i de utsvängda manchesterbrallerna eller aquafärgade paljettightsen och speglar sig och faktist längtar efter nästa höst...
Var hemma runt midnatt och kunde aldrig aldrig aldrig somna, när klockan började ringa imorse trodde jag knappt jag hunnit somna...
Sa jag att jag älskar mitt nya jobb, för varje dag som går så trivs jag ännu mer.
Allt är så rätt, allt är magsikt.
.
Imårrn kommer mina fina tjejer Serri & Maria hit.
Tjejkväll på bästa sätt står på shemat.
Åh jag saknar dom och längtar efter en helg med dom.
Det blir god mat, massa vin och sleepover.
Brukar säga 'Weekends where made for fun''.
Jag har kommit på nåt bättre - My life is for fun. Boom!
// Glad, lycklig tjej i sina bästa år.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: