Tits and ass for everyone...

Kategori: Kajsa

Jag förlänger den här redan långa helgen med en extra ledig dag.. För att verkligen få vila ut mig!
Det har redan börjat skymma ute och jag har fortfarnde pyjamas på mig?!
It's monday baby.
Och sen stavas resterande veckor fram till julhelgen woork så jag kan gott behålla min rosa flannel på ett tag till utan att få dåligt samvete;-)
 
I lördags sken solen över våran vackra huvudstad och vi gav oss ut på julklappsjakt tillsammans med resten av stan.
Det blev en hyffsad utdelning innan vi entrade Åhlens och där fick vi tillslut erkänna oss besegrade ;-)
Too . much . people.
Vi köpte med oss en pizza hem istället och försatte oss själva i matkoma 2,0
Hade tänkt griljera skinka och baka men det fick vänta.
En powernap hade verkligen varit på sin plats där på eftermiddagen men vi är ju inte dom som är dom så tillsut tog vi tag i ett pepperkaksbak utan att tupplura!!
Ett pepparkaksbak som hette duga skulle jag vilja säga även om vi inte dekorerade dom förns igår..
Det var minst sagt lite pilligt kan jag erkänna men det blev inte så dumt tillsut ;-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: