Try stopping me if you can!

Kategori: Kajsa

Tack vare en ledig måndag så känns veckan helt plötsligt mycket kortare.
Redan onsdag idag lixom?
How fab is that!
Mjukstartar dessutom dagen med en skaplig sovis och behöver inte infinna mig på jobbet förns klockan slår två.
Är ju dock ingen tolvsovare så jag har varit vaken länge ändå ;P
Tog mig ut på en powerwalk och höll på att svettas bort!
Jag står fortfarande fast vid att det här är en sommarmånad och vill inte höra talas om hösten riktigt än..
Easytones, shorts, mina fetaste briller och den tyngsta musiken i öronen.
Då känner man att man kan gå hur jävla långt som helst!
( Tills man har gått i en timme ;P )
.
Lånar några bilder från Elitas blogg.
Dels för att det är en av mina inspirationskällor för tillfället och mest för att min kropp inte gör sig lika bra på bild som hennes toktrimmade gör ;-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: