Somedays,sometimes..

Kategori: Kajsa

Nionde dagen gillt då och bara tre kvar..!
Är de det här dom kallar långpanna?
Känner mig förvånansvärt hungrig på livet ändå  ;P
Trots lite för lite sömn och lite för mycket jobb.
Vem behöver vara hemma och sova när man har så fantastiska vänner och kollegor som gör livet till ett jävla skrattkalas!
Not me ;-)
Känner för att ställa mig i köket och brassa någon fet middag men jag är rädd för att vi kommer sakna någon viktig ingrediens till dom recepten som jag kan tänkas fastna för..
Något annat jag också känner starkt för är att krama om en saknad Lina som äntligen är tillbaka i stan och ha lite skönt tisdagshäng.
God mat är alltid involverat när vi hänger så då skulle jag få slå två flugor i en smäll ;-)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: