Ni vet när livet levererar!

Kategori: Kristina

Vi gjorde det igen.
Överträffade oss själva.
Jag befinner mig i ett extremt lyckligt tillstånd.
Ni vet när livet levererar!
Igår kom våran fina Wife hit - Vi hade en sån där best night ever med bästa bästa.
Vi åt världsklassig smörgåstrårta! Jag måste berömma oss själva här för den var så extremt, jävla god!
(Sjukt att jag i skrivande stund sitter och känner att vi måste göra en sån snart igen, och då är den alltså inte ens slut än..)
Man kuinde äta hur mycket som helst, den var så vansinnigt god - Och den tog aldrig slut!
Vi har hittils ätit av den 3 gånger och det är en redig bit kvar än!
Middag - Nattkäk - Frukost och det bästa av allt - det bir middag även idag, boom!
Vi drack champagne, åt jordgubbar, klappade händerna och älskade livet.
Snacka OM att Augusti levererar! Jesus!
'Don't wake me up' lixom..
När kväll blivit natt klev vi i våra skyhigh heels och dansade iväg i berusningen.
Dansa under bar himmel på wall kan vara det trevligaste jag vet!
Fireballs och snygga män - livet <3
C'est la vie! Som vi numera säger. C'est la vie!
Freakin fabulous!
När vännerna levererar! När FRIDA levererar som hon gör!
Asså det är magiskt <3 
Låt det aldrig ta slut!
Underbara Lördagkväll - Den går till historen.. Som många andra.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: