Minnesvärt

Kategori: Kajsa

Sweet sunday!!
Solen har inte riktigt försvunnit bakom trädtopparna än och trots lite för lite sömn så känner jag mig lätt som en fjäder ;-)
Lördagen kan ha varit årets bästa.
Ska se till att komma ihåg hur lycklig jag var exakt där och då.
När vi satt mitt i våran vackra huvudstad med fina vänner och sippade rosé och lät livet berusa oss lika mycket som alkoholen berusade.
Hela stan vaknade till liv exakt där och då kändes det som och startskotten för världens bästa sommar gick av stapeln.
Vad som från början var tänkt som en lördagkväll hemma i soffan blev återigen en natt i vimmlet ;P
Jag hade inte velat byta helgen mot något annat.
Trots lite för lite sömn inatt och trots att jag behövde infinna mig på jobbet istället för att följa med damerna tillbaka till kvalborgsfirandet!
Couldent care less.
Kommer toppa den här helgen med marrängtårta på min bättre hälfts initiativ ;-)
Marrängbottnar, färska bär, grädde och marsansås bara väntar på att giftermålet ska påbörjas.
Mumsa tårta medans Tenny lämnar BB vore inte helt fel!
.
Hade på mig jordens snyggaste jacka från Dagmar igårkväll som jag lånade av Serri.
Finns dessvärre inte i butik förns till hösten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: