Godmorgon

Kategori: Kajsa

Jag sitter och tittar på Efter tio och en viss herr Flink ligger i soffan för tredje gången på väldigt kort tid.
Läs verkligen ligger!
Ingen favorit hos mig så vi går vidare ;-)
Mitt morgonmys kan fortsätta några timmar till eftersom jag inte behöver innfinna mig på jobbet förns klockan slår två.
Och hade vädret inte varit så typiskt aprilväder så hade jag tagit mig ut på en powerwalk och sprungit idioten i Enskede trappan.
Nu känner jag mig istället nöjd över att jag kunnat låta bli godisbitarna som fortfarande lever efter påskhelgen.
Ibland blir man glad för det lilla ;P
Och från och med nu är det nyttigt som gäller så vill man mumsa på något på kvällen for man poppa lite ;-)
.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha inte för att popcorn är så nyttigt men visst! ;)

    2012-04-12 | 12:31:11
  • Kajsa säger:

    Om man normalt sett äter godis var och varannan dag så är det ganska nyttigt ;-)

    2012-04-12 | 20:28:07

Kommentera inlägget här: