Energi

Kategori: Kajsa

Det är löning, det är lill-lördag och det är soligt i stockholm!
Till och från åtminstonde ;P
Och nu börjar temperaturen sakta men säkert stiga och sommaren är snart inom räckhåll.
Tåls att tillägga att det inte är vilken sommar som helst heller!
Första som stockholmare.. suck on that one.
Imorn blir det en efterlängtad afterwork på Utecompagniet tillsammans med mina storstadsbruttor.
Lina & Catrine ;-)
Och en fågel viskade i mitt öra att vi kan tänkas få besök i helgen om vi har riktigt, riktigt tur.
Homies från hemstaden slår aldrig fel!
Ville bara dela med mig av min härliga energi och önksa er en trevlig dag.
Nu ska jag svira om och bege mig mot jobbet!
.
.
Har föresten helt glömt bort att visa resultatet av söndegans pajbak, så här kommer det också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: